Utrzymanie infrastruktury informatycznej


Przygotowaliśmy dla Państwa elastyczną ofertę dotyczącą utrzymania infrastruktury informatycznej. 

W ramach usługi utrzymania infrastruktury informatycznej, oferujemy naszym Klientom pełen zakres wsparcia informatycznego w tym obsługę użytkownika końcowego, zarządzanie oraz administrację systemami informatycznymi oraz siecią komputerową Klienta. 

Zakres usług oferowany przez naszą firmę jest dostosowany każdorazowo do potrzeb Klienta, jednakże najczęściej wykorzystywane pakiety usług utrzymania obejmują:

  • Wykrywanie problemów i awarii w infrastrukturze Klienta,
  • Usunięcie zidentyfikowanych problemów, 
  • Monitoring usług, aplikacji, systemów u Klienta,
  • Dostarczanie skryptów administracyjnych,
  • Bieżąca administracja systemami, siecią oraz telefonią Klienta,


Jak pracujemy:

  • Prowadzimy monitoring infrastruktury informatycznej oraz procesów związanych z obszarem IT,
  • Każdy z naszych Klientów posiada jeden dedykowany kontakt oraz dodatkowo nasz HelpDesk -
    w sytuacjach kryzysowych - jest do Państwa dyspozycji 24 h / 7 dni,
  • Prowadzimy stały monitoring krytycznych elementów infrastruktury Klienta,
  • Nasi specjaliści pracują z Państwem w małych grupach, co zapewnia zarówno dobre zrozumienie Państwa potrzeb, jak również dobór odpowiedniego i efektywnego rozwiązania,
  • W ramach naszej oferty zapewniamy wizyty kontrolne i działania profilaktyczne naszych ekspertów,
  • Zapewniamy krótki czas reakcji na zgłoszenia,
  • Działamy zgodnie z uznanymi standardami, normami.


Serdecznie zapraszamy do kontaktu w celu poznania dokładnej oferty naszych usług.

Każdy przez nas realizowany projekt traktujemy indywidualnie, dostosowując zakres usług do potrzeb naszych Klientów.